ännu mera shopping, fast ändå inte

image38  image39

tjossanhejsan! ja, såhär såg jag ut idag, hade en kappa från hm som jag köpte igår, min absolut underbara väska som jag också köpte igår, ett par stövlar som inhandlades före "vintern", mina fina ONLY jeans och min underbara tröja som jag köpte igår på monki. Jag hade också på mig ett halsband från någon affär som jag fick av mina kusiner i julklapp. Ja det var väl min outfit idag som skulle passa en dag med shopping och sen skulle jag ju vara med erica också. Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos My, eftersom att dagen innan så färgade jag håret på My. Det blev inte så mkt skillnad men ändå lite ljusare tycker jag i alla fall. Hon blev inte nöjd och sa att hennes hår var svart (fast snarare så var det svartare innan). Men hon kunde inte skylla på mig så hon skyllde på färgen istället och vi båda blev då nöjda. Jag stannade kvar ganska länge och till sist så bestämde jag mig för att sova där. My var på ganska dåligt humör p.g.a hennes syrra. Så vi somnade ganska snabbt eftersom ingen var på humör, och jag vaknade flera gr på natten eftersom att jag hade somnat utan täcke och kunde inte gå och hämta ngt. I alla fall när jag vaknade så bestämde jag mig för att gå hem direkt. My sov fortfarande men jag smög mig iväg. Jag kom hem, gjorde mig iordnign och senare var jag med erica. Det var inte så kul hemma hos mig så vi beslöt oss att åka in till stan, det var inte heller så kul för att vi var inte så sugna på shopping. Och till min förvåvan så köpte jag ingenting... Kanske bra men inte så rolig. Och nu är jag hemma och har ingenting att göra, men ska kanske hitta på ngt senare. Imrogon ska jag sova hos veronica och vi kommer säkert ha jättemysigt :D eftersom jag inte har träffat henne på jättelänge så är jag jätteglad över att få träffa henne. Det är jag ju såklart alltid :D Men i alla fall så blir det säkert jättemysigt och vi kommer säkert hyra film eller ngt. Nu ska jag nog ringa henne . Men jag kanske bloggar senare .

puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0