dagen i helvetet!

hejhej... idag har det varit den värsta dagen i mitt liv. Alltså så var inte dagen igår så fralig om man jämför med den här. Dagen böjade med misslyckad sminkning, fuck säger jag allt kletade ut sig och allt blev fuckat :( Sen var det kläderna, hittade inte min svarta kofta så jag fick ta min adidas som inte alls matchade med min klännig... Efter det kom jag försent när jag skulle möta emma, stackars henne.. Men hon var uppkäftig mot mig idag så jag skiter i! Sen skolan, vi gick först till my.. de hände ingenting särsklit men sen när vi skulle till skolan gick allt i krash.. Alla var helt fuckade i sina huvuden, Vonka och jag skulle göra ngt men sen så skulle hon åka och köpa skor.. Så jag blev fett arg, sen var alla cp och jag blev fett arg och sen var alla annu mer cp och jag blev ännu argare ... Och nu har ännu en sak inteträffat, satt nyss på toan.. och gissa det finns inget toapappaer så jag får, med byxorna nere kasta mig ut ur badrummet så fort som möjligt till vårat skåp där vi har toarullar. När jag strå där med byxorna nere hör jag hur någon försöker öppna dörren, SHIT tänkte jag.., Tänk om det är Jesper med en kompis eller mina päron.. Så jag slänger mig in på toan igen, slår i mitt onda knä (som jag då har fått ett blåmärke på eftersom jag har åkt skridskor och sedan ramlat i korridoren) sedan låser dörren så snabbt som möjligt. Men till min förfäran/lättnad är det ingen som öppnar, var nog bara en illusion... Ja, så nu värker mitt knä och jag har nog gjort det mest pinsammatse i hela mitt liv. Och nu har jag också delat med mig av det. Men i alla fall tillbaka till dagen, det hände faktiskt en rolig sak idag :) Jag stog i korridoren med WW och vi tänkte nu ska vi ha lite roligt så jag ställer mig med näsan mot en vägg och börjar ta på mig själv. Ni vet sådär man gjorde när man var liten och så ser det ut som att man strular med någon? Sen börjar jag sakta dra upp min klänning (medans filmar jocke) och vänder mig om efter ett tag och bakom mig står vår träslöjdslärare typ en halvmeter bakom mig och kollar på mig fundersamt. Han säger: Går det bra?
fan vad jag skarttade :) hahahahahah, typ det ända bra med den här dagen.. Men nu är jag i alla fall jätte irriterad och trött, och dessutom är det ju inte gerys and anthomy idag heller så nu blir jag ännu mer irriterad :/ Eller det har hänt en till rolig sak, jag fick VG + på min svenska uppsats :D de är jag glad över också! :D aja, ska nog gå och plåstra om mig nu...

bye bye! <3

Kommentarer
Postat av: jullz

nejmen usch vilken otursdag ;/ haha

2007-12-11 @ 18:14:54
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0