dagen som var som alla andra

heeeejsan! idag.. hmm vad finns det att säga. Skolan var bajs, allt var bajs, alla var bajs. Asså förlåt att jag använder ordet bajs så jälva mycket. Men va fasiken det är väll bättre än typ fitta eller ngt? Kanske, aså jag är inte i kiss och bajs åldern, asså jag tycker bara det är kul, eller inte kul. bra? eller, asså nej nu blev det lite konstigt här. Förlåt, glöm det. I alla fall, det var ju skolan idag.. Och det var inte roligt, som vanligt. Och jag blir så jävla irritderad på typ alla i våran klass, vissa är så jälva uppkäftiga, vissa är helt dumma i huvudet, vissa är skitsofren, vissa lyssnar inte, vissa leker och jag menar vad fan är det för klass egentligen ? Jag döör, sen asså jag blev ju välldigt ledsen idag, för allt det här. Och fan allt händer typ nu :/ Jag skulle behöva en ben and jerry's och sätta mig och tröst äta. Men nu har jag ju inga PENGAR och då blir jag ju ledsen för det också. Aja, whatafuck! Till de posetiva.... Asså allvarligt det finns typ inget posetivt med mitt liv just nu, eller jo! :D Jag kommer få MVG i historia i slut betyg :D är så jävla gald över det i alla fall. Men men, efter skolan i alla fall så ville jag ju göra ngt med någon, men det kunde jag ju inte eftersom jag var tvungen att gå hem och tvätta min jacka som jag nu måste gå ner och sätta på torktumlaren var 40 min :/ ASSÅ FUCK JÄVLA SKIT BAJS KORV! bläää, aja nu har jag i alla fall berättat om mitt usla liv just nu. Och sen så ville jag ju bara säga att det är så jävla mysigt med jul, det ända som saknas är snön ....
aja, bajs bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0