en dag en månad ett år

tiden går så jävla fort så jag håller på att dö!
Idag tex jag vankade och nu ligger jag här och ska snart sova eftersom att jag är så trött. Jag kommer fan vara 40 snart :/ Men idag i alla fall, så hade vi väl ganska roligt i skolan. Helt okej. Det var ganska najs förutom att folk slog mig och sparkade mig och nöp mig hela tiden, men jag överlver. Det var extra kul på hemkuskapen. Vi lagade pizza våran grupp men jag åt ingenting, var inte suger .. Men det är konstigt för jag är alltid sugen på pizza. Men men, sen fick spotade tommy, lucas och kevin vatten på mig så jag var alldeles blöt. sen regnade det också ute och jag blev ännu blötare. Efter skolan gick jag, vonka, Jocke, Anton och Bw hem till vonka för att kolla på film. VI hade det mysigt förutom att jocke la värsta brakaren och sen var ju filmen jätte dålig... Men annars var det helt okej :) Sen gick jag ju hem pallade aldrig gå ut och nu ligger jag här i min säng och skriver blogg. Medans en fett irriterande tjej skriver till mig på pa och jag får snart damp...
aja ska nog ringa my nu byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0