en dag, som alla andra men ändå speciel

hejhej!
jag tänkte att jag skulle försöka skriva ett riktigt ordentligt inlägg nu eftersom de var ganska länge sen. Jag fick i julklapp, en massa pengar och presentkort, sing star R&B, ett kul spel med kareoke, den senaste harry potter boken, halsband/armband (jättefina), en massa smink, toflor och ni vet sånna där småsaker som man aldrig kommer att använda men de är jättekul att få. Ja, de var nog det jag hade önskat mig. Eller typ bara pengar och presentkort. Och jag är väldigt nöjd :D Jag har ju blivit helt besatt av SEX AND THE CITY (och jag vet my, tack!). Det är så jävla underbart och jag har typ sett sesong 4,5 och 6 bara på en vecka. Så jag satte mig och kollade på alla avsnitten, grät, skrattade, skrek och ja, de bara sprutade känslor. Sex and the city skulle faktiskt kunna ersätta greys and anthomy eller desperata hemmafruar, men de som är synd är att dom har slutat göra avsnitt. Men som tur är kommer snart filmer ut :D Och jag längtar så. Jag, My, Mys mamma och mina mamma kanske ska gå. De kommer bli så jävla kul! Och här är dom :D
 
image32



Imorogn ska jag, My, Magda och Jocke in till stan för att shoppa upp våra julklappspengar eftersom att de är då som mellandagsrean börjar och jag är så jävla lycklig eftersom jag har typ hur mkt pengar som helst och jag ska bara shoppa tills jag svimmar. Har inte riktigt bestämt vad jag ska köpa än men de lutar åt någon fin klänning på monki och kanske en adidas tröja. Sen får vi se om ngt annat kanske slinker med i mina påsar.
Efter shoppingturen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske vara med My eller någon annan. Så om de är någon som vill hitta på ngt så är det bara att skriva. Sen fick jag ju också som jag glömde att skirva två st spargrisar från monki, och jag har lyckats spara 24 kr bara idag :D Och jag är fett stolt, för jag menar tänk om jag spara 24 kr varje dag i ett år. Det kommer ju bli hur mkt pengar som helst :D Så jippie! äntligen har Felicia Maria Heller börjat spara!



Nu är ju julen över, eller kanske inte riktigt över men en hel del. Och nu ska man bara försöka se framåt och längta till nästa jul. Och snart är det ju nyår och det ska väl blir roligt I guess, men jag vet inte. Alla mina vänner ska väl fira med sina vänner medans jag ska fira med familjen, men det blir säkert helt okej. För vi ska ju vara hos några kompisar och min moster och hennes familj ska ju också komma, så det blir säkert jätteroligt. Sen ska vi sova över också, så jag hoppas att det blir lyckat. Men i alla fall igår när jag och min kära familj kom hem så satte vi oss och kollade på hannibal rising, eller i alla fall jag, pappa och jesper. Den var ganska bra faktiskt, inte lika bloding som jag trodde den skulle vara och handlade ganska mkt om andra världskriget så den var helt okej. Men han Hannibal, huvudpersonen ( om det är någon som inte vet vem han är så är han typ kannibal) är typ helt jävla sjuk i huvudet, :S Men men, jag hade inga preoblem med att somna.. Inte för att jag brukar ha det efter skröckfilmer men i alla fall så somnade jag ganska fort och sen väckte mamma mig idag kl 9.45... åååhh, nej tänkte jag eftersom att jag inte alls ville gå upp men vi skulle åka och hälsa på min gammelmormor så de var bara att hoppa upp ur sängen och göra sig iordnign. Men vi var inte där så länge så jag han vara med min bästa vän Isabella :D Vi sjöng mitt nya singstar, som kanske inte var världens hitt men de var kul. Jag van väl nästan hela tiden men visst så fick bella chansen att vinna också :P Vi gick och handlade åt mamma och pappa och sen satte vi oss och spelade ett spel jag hade fått som faktiskt var riktigt kul. Vi gav upp efter ett tag men senare satte vi oss med min familj och spelade ett annat spel. Som då också var väldigt kul. Bella gick hem efter ett tag och nu sitter jag här och har ingenting att göra, vet inte om jag vill hitta på ngt men får se. Antagligen kommer jag bara vara hemma och det är nog ganska bra faktiskt eftersom att jag ska upp tidigt imrogon :S För att jag ska möta My vid tuben kl 12.00 :)
Men i alla fall nu ska jag nog försöka hitta på ngt roligt, ha de så bra :D

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0