en dag

hej, idag var det helt okej i skolan faktiskt. Vi gjorde typ inte så mkt, meen vi var på dn huset idag:) Det var faktiskt ganska roligt! Vi fick först se på en film och sen göra egna förstasidor. På min och WWs stod det: Christer Fuglesang gick vilse på månen! hahaha, och gissa vem som kom på den? JAG såklart ;D Sen fick vi skriva ut dom och ta med oss dom hem. Vi tog också en gruppbild, det var väldigt kul och jag blev helt okej på bilden inte bra liksom mer okej. Sen dåra så skulle hon gå igenom lite saken (mediagaudien) och gissa om inte min mobil börjar ringa. Det var väldigt pinsamt och gissa vilka miner jag fick av lärarna ... :/ hihi.
Sen var det bara No och efter det så slutade vi, JIPPIE! På Non hade vi labb. Jag var med Vonka, Fiffi och Anton. Det var väl helt okej, vi blandade lite saker och så, men klockar (våran lärare) blev arg på mig för att han trodde att jag snackade med vonka.... Men jag är helt oskyldig... Efter det så stannade jag kvar lite efter skolan eftersom att typ ingen skulle hem och jag ville inte gå hem själv.. Jag blev typ mörad av micke och anton.. Så nu har jag väl typ blåmärken över hela kroppen och ont överallt. Jag hade ju sång senare, det var fett kul! På söndag alla vänner så ska jag ha konsert och det ska väl bli roligt, men jag är typ fett närvös... :/ men det ska nog gå bra :)
nu ska jag dra ! HÖRES! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0