helgen, helgen, helgen!

Hejhej!
jag har inte hunnit skriva ngt typ för jag har haft mycket för mig i helgen :) Men i alla fall hade tänkt att berätta lite om vad som har hänt och så, men sen så måste jag ju säga att jag är så jävla lycklig! Asså fan vad jag är glad , typ så glad så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till :D Jag tror det är för att jag har fått en ny jacka, men vafasiken det kan ju bara inte vara därför. Jag menar jag typ hoppar av gjädje hela tiden och alla tycker typ jag är konstig.. Men snälla rara ungdomar, låt mig vara lite lycklig för en gångs skull! Helgen dåra, var typ såhär :
Fredag: Jag gick hem från skolan, med värsta bästa inställningen om att min fredag skulle bli bäst, men nej... Jag var tvungen att gå på ngt tråkigt kalas med släkten, hur kul är det på en skala liksom.. Men i alla fall, jag och min kusin kollade på idol... Som dock var väldigt bra! Asså jag menar AMANDA är ju så jävla bra, jag grät som jag aldrig har gråtit förut. Alla kollade konstigt på mig sen var de över.
Lördag: Jag skulle ju då plugga med my, och det gjorde vi faktiskt. Vi var faktiskt ganska duktiga. Sen så lagade vi mat, eller kanske var det my som lagade mat men men. Jag gjorde faktiskt litegranna. Sen åt i då, och sen såg vi på två bra skräckfilmer , fast den ena var ASS BRA! jag bajsade nästan på mig för att den var så bra. Jag höll typ på att dööööö! :O


Sen dåra så var vi uppe ett tag, kollade på AMERICAN PIE 2, och jag höll på att garva ihjäl mig. Särskilt när han ska runkar och ska andvända glidmedel men råkar ta superlim och limmar fast sig själv i snoppen och sen råkar han limma fast porrfilmen på sin andra hand. Asså jag garvade ihjäl mig. HAHAH! Sen låg vi och lekte en lek hela natten och jag skrattade så jag dog.
Söndag: Vi gick till julbasaren och köpte en massa gott att äta, sen städade vi och jag åkte på jockes moppe, sennare var jag med Malin och nu har hon precis gott hem efter att vi har kollat på andra avenyn :D
men men, ska dra nu !

PUSSY PUSSY!

Kommentarer
Postat av: bella

neeeeeeeeeeeeeeee, stay alive är tråkig!

2007-12-04 @ 15:54:55
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0