julen är här... sajk

tjossan hejsan! Har ju inte skrivit på ett tag. Och jag lovade ju att bli bättre, men nej. I alla fall nu ska jag ta tag i de här, men eftersom det har varit väldigt mycket dom senaste dagarna så har jag inte hunnit. Jag sitter och kollar på nikelodian som inte är så roligt, förutom ett prgram som heter typ purple and brown. Hahaa, asså jag garvar ihjäl mig de är så jävla roligt. Men i alla fall, helgen har varit galet kul och spännande men jag pallar inte berätta, men kul har de varit. Om ni hemskt gärna vill veta så får ni skriva och om ni vill veta :P Men idag är det ju julafton om det är någon som har missat det. Asså de känns absolut inte som jul och jag har ingen julstämning och allt är bara bajs på julen. Det finns ingen snö, vi har en gran men de blev bara ett snabbköp så kanske inte den perfekta granen, jag har inte julpyntat och de känns ju inte så bra. Jag vaknade inte ens tidigt idag utan sov till 10, whatafuck! Men i alla fall, de blir säkert bättre mot kvällen. Jag vill bara önska alla en god jul och hoppas ni får en god jul och kollar på kalle anka och så!

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0