måste sova, måste sova, måste sova!

hejhej, igår fick jag en liten kris. Jag hade bestämt med min vän veronica att jag skulle sova hos henne men plötsligen kunde hon inte, jag blev sur och var på dåligt humör en lång stund för att jag inte visste vad jag skulle göra. Frågade My om jag kunde sova där, men nej.. Ida skulle sova hos henne. Erica kunde inte heller och alla mina vänner är ju borta så, vad fan skulle jag göra. Men sen kom jag på att jag och Malin hade blivit sams och att jag jättegärna skulle vilja sova där. Så jag slog en pling och det var okej att jag sov där. JIPPIE! Vi var hemma hela kvällen och vi hade jätteroligt, och det lädde till att vi inte kunde sova... Jag somnade kl 6 och malin kanske vid 4. Jag tillbringade hela min natt med att kolla på film och snacka med hennes storasyster. Vi hade väl trevligt men jag ville sova så till slut så gick jag och la mig. Och vaknade senare kl 10.43.. Jag följde med Malin och hennes mamma in till stan för malin skulle pierca navel. Och jag kollade :D Det var inte så farligt som jag trodde, malin tyckte inte att det gjorde så ont heller, tur för henne. Senare träffade jag min mamma för att shoppa lite. Köpte ett par assfina pumps, men inget mer. Jag skulle köpt en klänning till nyår, men jag ska ta en hemifrån. Den är svart och jättefin, jag lägger upp bilder senare typ på nyår. Vi var i stan asslänge, åt på sandy's och gick ännumer på stan. Vi hade jättetrevligt men vi båda var trötta så kl 16.00 bar det hem. Och nu sitter jag här och jag och min familj ska snart äta en mysig middag. Och senare ska vi spela spel och ha assmysigt och äta ostbågar :D MUMS! aja, ska dra. PÖÖÖÖZZZ!

här är skorna jag köpte idag :

image42  image43

och skorna var dessutom ett riktigt fynd, 100 kr på weekday :D

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

what?! 100 riksdaler? fasen vad bra.

2007-12-30 @ 00:26:32
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0