mysigt

hejhej! jag har så himla mysigt, sitter här i myskläder (eller åtminstone sköna kläder), lyssnar på bra musik, har tänt ett ljus och bara sitter och njuter. Medans jag är inne lite på datan och behöver inte oroa mig över något. Eller jo, fuck... Vi ska få våra betyg imrogon och jag är jätte orolig att jag säker mig i ngt äme. Jag vet redan att jag kommer säkna mig i fysik, och kanske gympa.. Men resten har jag bara höjt mig i eller inte alla ämena men vissa. Det känns väl helt okej de där med betygen men ändå, jag vill inte få några betyg. Men i alla fall, jag hade väl tänkt att berätta lite om min dag. Jo, såhär gick den till. Vi kom till skolan, och satte oss på matten för att kolla på en film om historian bakom talet 1. Jättekul.... sajkens mamma, men i alla fall. Jag somnade efter kanske två minuter och sov under hela filmen. Sen var det nästa lektion som var So, men vi skulle kolla på en film ifrån engelskan eftersom vi inte hade tittat klart på den. Missisippi brinner hette den. Jag somnade igen efter kanske 10 min, och sov hela den lektionen också, så nu är jag utvilad och kommer aldrig kunna somna. Efter den lektionen var det mat tror jag. Jag och Vonka åt hemma hos vonka, och satt och snackade tills kl var 5 i 1 och vi började 1, så vi fick skynda oss tillbaka. Efter det var det ännu en film på Non och den hadlade om en pojke som hittade en annan pojke.. det var lite konstig och var på italienska.. Sen skulle jag och vonka öva med bandet eftersom vi ska sjunga på skolavslutingen imorogn... Bajs jag är så jävla nervös.. :/ hihiuihihih... men det gick väl bra och sen när vi kom tillbaka had evi slutat så jag och vonka gick hem till vonka. Fast egentligen skulle jag ha varit med Erik men det blev inte så, så om du läser det här.. vi får ta det någon annan dag :D Ja men i alla fall det blev inte en sån lång stund hemma hos vonka, så jag gick hem efteråt.. Och nu sitter jag är och har inte gjort så värst mycket.. Bara suttit vid datan och ätit. Men i alla fall så har jag ju väldigt mysigt och så och snart ska jag nog kolla på andra avenyn, men jag har ju redan sett det så vi får se hur det blir med de. aja, wish me luck tomorro! ;/

/F

Kommentarer
Postat av: bella

lycka till, sötis! :)

2007-12-18 @ 21:48:27
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0