nu är julen över

hejhej, och god jul än en gång :)
jag tänkte inte skriva så mkt eftersom jag är väldigt trött. Men jag ville bara säga att jag är gansak besviken på min jul, inte på mina paket för jag är jättenöjd. Mer på hela julen. När jag kom till mormor och morfar var de inte så särskilt juligt där. Men ändå så var de jätte pyntat men de kändes liksom inte som att de var jul. Sen åt jag ju inte så mkt, fast de var väl kanske bra men det hör ju julen till att äta så att man spricker. Sen såg jag ju inte kalle, eller lite bara men inte hela... Är jätte besviken på mig själv... Sen julklappsöppnignen gick så fort så att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Och sen kl 22.00 var allting över.. Jag är väldigt besviken och nu har jag bestämt att nästa jul ska jag vara så mkt i julstäming så att jag kommer kräkas på julen efteråt :D ska nog nussa kudden nu, men skriver imrogon om vad jag har fått och så :D

God jul!

image31

Kommentarer
Postat av: bella

äsch, det blir nog inte så mycket bättre nästa år, om man ska vara jättepessimistisk. julen var liksom en stor grej när man var liten, nu är det mer en dag som vilken annan som helst, tyvärr. man kan bara njuta av den fantastiska maten och de fina klapparna. puss

2007-12-25 @ 16:21:10
URL: http://casualfab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0