shoppoman

hejhej kära blogg! Idag var det världens underbaraste dag, jag fick äntligen göra av med pengar på underbara kläder :D Så nu är jag överlycklig, och ska nog in till stan imororgon också med erica för att kanske shoppa ngt mer eller bara hålla henne sällskap. Men i alla fall min dag så väl ut ungefär såhär: jag gick upp, vaknade typ kl 10.00 och sen var det bara att göra sig iordning och kl 12 mötte jag My, Magda och Jocke vid tuben för att sedan åka inte till götgatan (BÄSTA SHOPPING STÄLLET). Vi sprang ut och in i alla butiker/omklädningsrum och var ganska strässade. Men senare så drog vi till hötorget för att köpa en adidas eller my skulle köpa en adidas, jocke försvan men blev snabbt återfunnen. Vi käkade på donken, eller inte på donken men på sergeltrappen ( jocke, jag vet att du har lite svårt för att hitta men jag hoppas att du har lärt dig nu vart sergeltrappan ligger). Senare när vi var mätta gick vi lite runt på hötorget eller, inte på toget men i affärerna och sedan drog vi till gallerian. Jaa, och nu har jag väl gjort av med nästan alla mina pengar och det känns ju sådär men va fasiken. Något måste man väl få unna sig. :)  Men det känns väl bra i alla fall :D Imorogon som jag sa ska jag nog vara med erica och förhoppningsvis åka in till stan igen, och kanske köpa ngt. Vill ha en fin sjal. Eftersom att malin har min ända fina sjal :( Men i alla fall här kommer sakerna jag köpte idag :)


     

1. En tröja från HM, 198 kr
2. En tröja från MONKI, 350 kr
3. En jacka (fyndad) från HM, 198 kr
4. Svart väska från HM, 98 kr ( SKA JAG BEHÅLLA?)



ja, de var väl det jag hade att säga. Bloggar mer imorgon :D

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0