tjohej!

Aja, va fasiken jag måste ju skriva om allting såklart ...
Så jag får väl bara skriva ungefär som jag skrev då... USCH! Aja, jag har ju inte skrivit på ett tag så jag måste ta tag i min blogg igen och börja skriva (fast nu är jag så arg att jag råkade radera inlägget så jag vet inte om jag palla).
Helgen har varit både upp och ner, helt okej men ändå ganska jobbig. Fredagen började med att vi gick hem från skolan, Jippie äntligen helg! Efter skolan var jag och my och vonka.. tror jag :P Vi hade väldigt roligt. Vonka gick hem före mig och sen var det bara jag my och teven. På kvällen bar det ut.
Jag var med Vonka, Iza, Linda, Emma, Malin och typ My. Kanske var flera. Men i alla fall. Kvällen var kul förutom att vi trodde tommy hade dött. Men så var det ju inte. Efteråt så gick jag och vonka hem till mig för att sova. Och vi somnade på en gång. Nästa dag så skulle jag sova hos vonka och vi hade planerat allt i minsat detalj och att skulle bli helt perfekt. Men det blev det inte...
I början var allt helt perfekt, jag och vonka gjorde oss iordnig och åkte och hyrde film (stay alive och besatt). Har ju redan sett stay alive men den är så jävla bra. Skriver mer om filmerna senare.
Efter det så gick jag och vonka och käkade pizza. Så jävla gott det var :D Vi gick senare hem till vonka och hade det mysigt. Sen kom Emma, Linda, Iza och Malin hem tills Vonka för att värma sig... Men det var väl okej att dom stannade en liten stund i alla fall.. Det gick kanske en timme, och då var det dags för dom att gå men malin vägrade och jag hade inte så mycket att säga till om, så jag blev ju såklart sur eftersom att det var meningen att jag och vonka skulle ha en myskväll bara hon och jag. Men i alla fall, jag och Malin började bråka och sen gick hon.
Det var väl lite dålig stämning ett tag men det blev bra fort. Jag och vonka kollade på film och hade jätte mysigt.
Vi var uppe ganska länge och skrattade och hade trevligt sen somnade vi.
Söndagen bestod nästan bara av att ligga i sängen, kolla på film och äta en massa onyttig mat. Det var ganska najs, men kl 15 så bestämde vi oss för att göra ngt med våra liv. Så vonka gick och gjorde sig iordning medans jag sov i deras jaccusi ( om det stavas så? ) Efter vonka hade duschat och sminkat sig så sminkade hon mig till en fjortis och sen gick jag hem.
Och nu sitter jag här och väntar på att andra avenyn ska börja, Malin och jag skulle egentligen ha kollat på det men de blir ju inte så nu när vi är osams. Men i alla fall. Jag har ju bestätm två st nyårslöften som jag lovar på min mammas grav att jag ska fullfölja! Här : JAG LOVAR OCH SVÄR ATT JAG ALDRIG MER SKA ÄTA CHIPS ELLER ONYTTIGHETER OCH BÖRJA TRÄNA SÅ ATT JAG BLIR SNYGG OCH FÅR MUSKLER!
och här: JAG SKA FÖRSÖKA FÅ VG I ALLA ÄMEN OCH MINST 3 MVG SÅ ATT JAG KOMMER IN PÅ ETT BRA GYMNASIUM!
Så nu har jag nog gjort klart för er vad mina mål är med år 2008, och sen har jag ett annat mål också....
FELICIA MARIA HELLER SKA SKAFFA POJKVÄN!



Här är lite bilder:

    
   

1. Ylva, min älskade vän!
2. Hahaha, Johan och Bw fy fan!
3. Jocke sover, hur söt som helst!
4. Jag dricker trokadero, och äter kebab pizza :D
5. inga komentarer
6. inga komentarer
7. inga komentarer
8. inga komentarer
9. inga komentarer

/ F

Kommentarer
Postat av: remotecontrolface

FJÅRTIS!

2007-12-25 @ 19:11:21
URL: http://remotecontrolface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0