fönstershopping suger!

Hejhej, idag har jag varit i skolan. Kanske inte så konstigt, eftersom att det är lag i sverige att man måste gå till skolan. För ni som inte vet. Dagen var helt okej faktiskt, känndes som att den gick ganska fort. De var hamburgare idag så alla kastade sig så fort som möjligt till matsalen, asså jag menar maten kommer liksom inte ta slut...aja... Vi satt uppe vid sofforna idag på långrasten då fick jag för mig att börja härma BRILLE BIRRE (BW), och de var väldigt kul tyckte både han och jag. Sen var det typ talagjakt i skolan eller vad det nu heter. Vi kollade på den, de va ganska tråkigt men när magda spelade piano hejade vi för fulla muggar :D Sen bar det hem till my och vi åt lussebullar och sen drog vi och vonka in till stan för att shopp. Men problemet var ju att jag inte hade några pengar så för mig var det bara att prova så mycket kläder som möljigt och försöka attt roa mig med det. Medan My och Vonka fick göra av med pengar. Sen hittade jag ju en jacka som jag ville ha så mycket så jag nästan dog, jag ringde mamma men hon sa att hon inte hade några kontanter och jag blev ledsen.. Men senare ringde hon och sa att jag skulle få en FJÄLLRÄVEN, och jag hoppade av glädje. Så jag ska få den imrogon kväll :) Är typ fett glad :D Sen provade jag en fett fin klänning , eller jag vet inte om den var så fin men den var ändå fin... :/ Lite svårt att förklara, men en sån klänning som man skulle kunna ha på julafton  :D Här är den :

image16


ja, men i alla fall. Ikväll finns det typ ingenting att se på tv, men jag får väl försöka underhålla mig själv. Sen var det ju en annna sak som hände idag. Jag och My lyssnade på Mys Ipod, då började en justin låt och vi blev helt tokiga och började sjunga och dansa mitt på stan. Så om det var någon som såg oss, här är jag! ;D Jag är inte konstig, gillar bara att ha kul ;) Men det var i alla fall jätteroligt och alla kollade på oss som om vi var typ idioter men de var kul också! ;D aja, ska typ skriva min uppsats nu !


chingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0