fuck fuck fuck fuck!

hej, dagen var jobbig men helt okej kul. Skridskorna var inte så roligt, men volleybollen var ass kul! Vårat lag van ju! STOLT! fett kul jue, jag tror vi förlorade 1 match av 8, jag är så glad :D Det hände en sak senare på dagen, men jag vill inte snacka om de, bara att jag ångrade mig. Ja, och nu sitter jag har. Och jag fryser, dessutom känns det typ som om att jag har svalt en tegelsten eller ngt, asså jag är fett konstig i halsen och sen har jag ont i magen, huvudet, fryser och är allmänt yr. Jag tror inte direkt att jag är sjuk eller något, tror de har att göra med en massa saker. Sen har jag ju pluggat på matten, tror jag kan den nu.. Men asså om jag inte klarar de har jag ju någontign att skylla på, för jag har ju typ varit borta på en genomgång som var fett viktig och så.. Aja, sen var de väll inte så mycket mer. Eller jo, My kommer till skolan imrogon, JIPPIE! asså fan vad jag har saknat henne, hon har ju typ varit bort i två veckor och 2 dagar.. shit, aja.. hon kommer imrogon och de ska bli väldigt roligt :) Sen har jag ju skrivit en av mina so uppgifter , kanske lägger in den sen så kan ni få kommentera den om den är bra. Om jag pallar, kanske inte orkar. Sen är det ju desperata hemmafruar idag :D JIPPIE! Jag älskar det, de är så hilma roligt. Tror nog att min favorit är ... Susan, eller kanske Gabriell. Om ni inte kollar på de, så gör det! :D

hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0