FUCKING JÄVLA KUK!

hejhej, joo såhär var det.. Jag hade blogg förut: crazyskater.blogg.se men jag var tvungen att ta bort den.. lång historia. Det var väl ingen hitt eftersom jag typ aldrig skrev och allting blev bajs. Men va fan nu jävlar! Jag ska blogga varje dag, svär! eller kanske inte varje men mkt :) Idag har jag haft värsta slöa dagen, väldigt skönt eftersom att helgen har varit lite konstig.. Fredag: var med vonka, vi gick runt i sturby och hade fett kul, tills hon skulle till solna typ och jag satt och väntade på henne i 3 timmar, men det är väl okej nu :P Lördag: vonka sov hos mig, och vi drog till gymnasie mässan med mina föräldrar, det var väl helt okej men ganska segt eftersom jag var välldigt trött... Menmen, sen bar det hem, vonka till sig och jag till mig. Jag städade mitt rum och damsög och allt, gjorde mig lite iordning och sen gick jag och vonka på bio :D Vi såg SAW IV, den var faktiskt ass bra. Träffade en massa folk på bion och åt popqorn, men typ inte alls mkt eftersom att filmen inte riktigt fick en att vilja äta en massa gott.. man kan säga att den var grymt blodig. :/ hahaha..

Det var typ fett jobbigt för jag föreställde mig hela tiden att det skulle vara bod i min läsk så jag kunde inte dricka ngt heller :( Popqornen vi vi ge till Emma och Linda som vi alltid brukar göra :D hahah, dom är glupska dom.
Idag: Har jag och min mamma städat min garderob och typ fixat lite i mitt rum och så, snart har mamma lovat att vi ska göra värsta walkin closet, och typ fixa mitt rum lite granna :D 

Jag känner att jag inte har shoppat på typ ass länge :( Men det är bara för att jag ska köpa en adidas tröja (svart vit) ) Så just nu är jag typ pannk :( en jag måste shopppa.., får typ damp på min helt oanvändbara garderob! Jag hittar aldrig något att ha på mig :( 

jag sitter och lyssnar på the voice och det är en reklam som typ går hela tiden, och jag får snart damp på den med! hahaha, vilket liv man har då... Sen har jag skrivit en uppsats om auchwitz och den belv faktiskt helt okej, men jag ska fixa den en massa innan den går att lämna in. aja, skriver kanske senare om ANDRA AVENYN eftersom de är ikväll kl 8 :D 

pussy pussy ! 

Kommentarer
Postat av: bella

Berätta den långa historien om varför du var tvungen att ta bort din gamla blogg! puss

2007-11-21 @ 23:15:28
URL: http://casualfab.blogspot.com/
Postat av: felicia

jag kan berätta sen, ringer dig imrogon :) puss

2007-11-22 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0