ingen bra dag för mig här!

hejhej, idag har varit bajs bajs bajs bajs bajs bajs och bajs. Började med att jag var jättetrött, orkade inte gå upp, orkade inte duscha, orkade inte sminka mig och orkade verkligen inte klä på mig. Jag tänkte ju att det var lika bra att gå naken till skolan. Men jag gjorde alltign i alla fall, sen kom jag till skolan försent. Jag gjorde matteprovet och de gick piss och bajs, sen var dagen helt katastrof förutom min underbara vän my kom tillbaka till skolan idag :) Efter skolan var allt däremot jättebra :D jag gick hem till my en liten stund, vi skrattade åt en massa oroliga saker och jag höll på att kissa på mig, sen gick jag hem. In på datan, skrev lite på min so uppsats (som blev ass bra) och nu sitter jag här, och är lite smått lycklig men lite  smått olycklig. Ja , min dag kan man ju säga ha varit välldigt konstig, jobbig, bra, dålig och så vidare. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, typ kanske ska vara med någon?
med det menar jag : Är det någon som vill hitta på något? :D (a)
aja, skriv om de är någon som vill :)

puss hej !

Kommentarer
Postat av: my

vi kan väl åka till stan! :D

2007-11-28 @ 19:55:51
URL: http://remotecontrolface.blogg.se
Postat av: felicia

haha, hmm.. kanske men jag har inga pengar :(

2007-11-28 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0