jag ska bli bagare när jag blir stor :D

okej, jag ska inte bli bagare ... men visst vore det kul! Idag har jag och vonka (okunnig.blogg.se) bakat, massor av kladdkaka... så nu håller jag på att spy.. hahah. Idag, har väl varit som alla andra dagar helt okej med skolan och ganska trög, men helt okej. Har fått ett blåmärke eftersom att tommy nöp mig fett hårt, jag ska inte klaga men hur cp från man vara? jag bet föresten Oskar idag, fan vad han skrek. :P Men i alla fall vi hade massage på livkunskapen och det var fett skönt, själv masserade jag vonka och hon var typ ass kittlig så hon bara skrattade och klagade (förlåt vonka), men jag tycker nog att jag är ganska bra på att masera, lite självgod måste man jue vara ;D

fuck, nu loggade det in en fett jobbig kille på msn, som vill se mig i webben... :/ aja :P
här kommer lite bilder från dagen :D

   

1. jag kökar en massa kladdkaka :D
2. Vonkas bit
3. den blev ju vacker :)
4. vonka äter kaka :D

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0