JUSTIN TIMBERLAKE!

fan, jag tror jag är kär! Justin, Justin,Justin,Justin min älskade justin.. åhhh. Fan han är så jävla snygg, underbar, grym på att dansa, sexig, musikalisk, han är helt enkelt bara bäst i världen. Jag var ju på hans konsert, fy fan vad han va bra! Asså jag vet typ inte vad jag ska ta mig till. För nu var det så här att jag gick hem till vonka idag efter skolan, och vi kollade då på hela hans konsert eftersom att den gick igår på tv400, och vonka hade spelat in den. Jag såg den ju självklar igår också men man kan inte få nog av Justin. Så där satt vi bänkade framför tv med kladdkaka och grät. Han är så grymt bra så de går inte, jag förstår att ingen verkligen förstår hur det var (förutom doom som var på konserten) men jag skiter i! Fuck alltså! Och sen så har jag gjort något dumt, om de någon gång kommer fram till mig och säger, om du dricker häst sperma så från du träffa Justin så har jag lovat vonka att jag ska göra det :/ opps.. :P hahaa, inte för att det kommer hända :(

Aja, idag i skolan var bajs bajs bajs, alla var cp som vangligt och allmänt dumma i huvet.. särskilt vissa i våran klass är typ konstiga.. Asså allmänt dumma i huvudet och typ gör saker mot alla i klassen för att dom själva inte har några liv.. :/ fett synd. Men men, vi hade ingen gympa idag så vi fick gå fett mkt tidigar :D och jag blev ju ass glad såklart eftersom jag skulle hänka med vonka hem och kolla på JUSTIN! :D

Jag kommer säkert skriva mer sen, och snart lägga in någon bra video från konserten (som vonka) och så, så vi kanske hörs senare !
ha det bra ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0