mycket men inget.

hejhej, hur är läget? :D
hos mig är läget upp och ner. Va fasiken ska man göra med sitt liv egentligen? nu är de ju snart dags att göra sitt första gymnasieval, hur fasiken ska jag kunna veta som 15 åring (låter som jag är typ 50) vad jag ska bli när jag blir stor... heh, jag har ingen aning.. eller visst sångerska skulle inte vara fel men hur stor chans är det att man lyckas? typ 0 % ... Jag hade nog tänkt att söka till fryshuset men jag vet inte riktigt, ska nog söka till södra latin, östra gymnasiet, farsta, thorhildsplan och typ en massa annat. Men jag har inte riktigt bestämt mig än. Men något lär det väl bli :) hoppas jag :P haha, min intagssång som man får välja själv sitter jag och lyssnar på nu :D Hero med Mariha Carey. den är så jävla fin, men jag får se, jag vill sjunga den men den är så jävla hög :/
till dagen, hmm.. finns inte så mkt att säga... förutom att skolan suger balle! bläää, jag är så trött, men det är fett skönt för vi har typ inga läxor :D JIPPIE! Så jag kan sitta och göra vad jag vill tex blogga :D


 
Jag hade tänkt att göra en liten presentation av mig själv :)

Namn: Felicia Maria Heller
Kallas: Flajsa, Flajsan, Flaj, Fiffi, Flisan (kanske typ när jag var 9 år), och typ heller.
Vill kallas: Felicia! va fasiken flajsa är jue typ ass fult (förlåt bella) :P
Bor: Sedan jag föddes STUREBY! Typ en ganska tråkig del av stockholm som är typ ett wanna be ghetto.. Har typ ingen affär, bara Taleb och Curry som är två "kioskar" som man köper godis av på rasterna.. Sen har stureby däremot en massa Pizzerior, typ 1000... Varför inte öppna en mataffär istället för en ny pizzeria... Gud vad trött man blir på pizza när man lever i denna del av stan.
Skola: Inte så intressant men Sturebyskolan, ganska bra skola men fett mkt plugg.
Ålder: 15 år 2 månader och 22 dagar
Intressen: hmm, intressen. typ shoppa (det gillar väl alla tjejer), mode, fotboll (eller var kanske man ska säga), teater, sång, teven, datan, bloggen, musik, och typ kompisarna.
Jag gillar: Massa saker, typ mat jag älskar mat. Göra av med en massa pengar på massa dyra kläder ( men oftast är jag superpank och har inte råd att köpa någonting). Jag älskar att laga mat, men det blir ofast ganska misslyckat och fult, helt okej kan det väl smaka men usch som det ser ut, jag älskar konserter... Har ifrösig bara varit på en (JUSTIN) men det var nog det bästa som jag har gjort i hela mitt liv. Sen älskar jag att läsa, men det måste vara en bra bok, annars slutar jag efter första sidan. Rita, var en sådan sak man skrev att man tyckte om när man var liten, men jag älskar att rita :D Det är superkul att spela the sims (jag vet my ;) ) Film, jag älskar film. Alltifrån skräck till romantiska komedier. Ändra utseende, jag gillar att ha olika stilar och att överaska. MED MERA!
Gillar inte: ärtsoppa, folk som petar i näsan, lärare som glömmer sudda ut allt på travlan, smutsiga tänder, mens, gnissel på tallrika/ tavlor/ glas/tänder/ massa annat, spindlar, silverfiskar, städa, diska, våran klass (eller inte alla men en del) MED MERA.
Bästa film: jag tror nog någon av SAW filmerna, tror nog ettan, men vet ej. Sen är ju Titanic helt fantastisk :D
Sämsta film: En film som heter PÅ ÖPPET VATTEN tror jag, de ser ut som att dom har filmat med en egen kamera och handlar om några som ligger i vattnet och blir uppkökade av hajar... Absolut inte bra...
 Bästa låt: hmm, det finns så många bra men jag tycker fergies nya låt är välldigt bra men det finns ju bättre såklart :D tex, hero, how to save a life, summerlove mm
Senaste köp: Jag gick på bio om det gills?
När jag gjorde ngt pinsamt sist: Ja, det var nog i fredas, men jag kommer inte ihåg :P

jaa, nej nu pallar jag inte skriva mer. Jag hoppas att ni har fått en liten uppfattaning om mig.

puss och knull!



1. Jag och mina vänner lekte fjortisar :D
2. IGEN! :D
3. Min kompis, malin då som fjorits. :)
4. älsklingarna pussas
5. vonka, älskar dig

Kommentarer
Postat av: Tyko

HAHA! typ ingen skilnad mot hur du såg ut på den tiden HAHAHA!

2008-12-20 @ 20:56:19
URL: http://tykostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0