sömnlös,sminklös

hejhej, idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. hmm, kanske vara med Madde, men vi har lite svårt att bestämma oss för vad vi ska göra. Kanske vara med malin, men jag vet inte. Eftersom jag hade planerat att ringa henne men sen så frågade madde och jag tänkte, whatafuck! Men vi kommer ändå inte på vad vi ska göra så..
Sen igår då, var jag hemma. Jag och mamma kollade på idol, och gissa vem som åkte ut!?!??!!?!?!?!?!?!?
DANIEL!!! fuck jävla cp idol , fuck jälva cp sverige! Vafaisken tänker dom som röstar med? Asså jag menar varför är den där fucking Andreas kvar eller vad han nu heter. Vem tycker om honom, jo de ska jag berätta.. SÅNNA SOM ÄLSKAR FUCKING DANSBAND! vem gillar dansband liksom? :/
aja, nu har jag nog fått ut min vrede, men jag ska aldrig mer kolla på IDOL! Fuck idol! eller i alla fall de som håller på. Sen var jag ju ass trött igår, kollade på någon film.. Som jag redan hade sett, kommer inte ens ihåg att jag stängde av teven, men antagligen gjorde jag de. Och nu sitter jag här utan smink, med mitt täcke virat runt mig och har ingen aning om vad jag ska göra.
My, hon har ju fått körtelfeber och är typ ass sjuk. :( aja, KRYA PÅ DIG MY!

Nu måste jag ta tag i mitt liv, BAJS OCH PRUTT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0