superduper trött....

hejhej, idag hände inte så mkt. Skolan som vanligt och en massa tråk men helt okej faktiskt. Vi hade ass kul på gympan, hahah emma var så jävla gullig. När hon sprang gjorde hon sånna där urgullig hopp hela tiden och jag höll på att skratta på mig. Sen så tränade vi på att gå i kören till Luciatåget.. Mindre kul, sen övade jag och veronica med band eftersom vi ska sjunga på skolavslutningen :) :/ hihi, men det kommer säkert gå bra :) Sen gick jag hem till mig och vonka till sig, men jag gick till vonka senare för att jag pallade inte vara själv. Vi var inne lite på datan, sen sov vi typ... eller vi var ass trötta i alla fall. Och nu sitter jag här, och jag har typ engalska prov på måndag  och har inte börjat plugga än, så jag får ta tag i det snart ;D Men nu ska jag och min familj på 30-kalas :) Så byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0