vakna med the voice

hejhej, de har hänt ganska mycket på senaste tiden.. har tänkt att skriva med har inte riktigt pallat. Helgen var kul, fredagen- hemma med mamma och kolla på idol, lördagen- kul med emma, linda, iza, anna och malin, sen sova hos malin. Sminkade oss hela natten, vi hade jättekul :D Söndagen- hmm, typ inne i stan och köpte en svart vit adidas :D med malin :) Sen måndag- bestämde jag, vonka, malin, anna och anton för att plugga. Men det slutade med gruppsex i vonkas säng. Så inte så lyckat, och jag kommer aldrig att klara matteprovet imorogn ... Sen har jag ju inte skrivit klart uppsatsen som jag ska skriva, har typ två delar av tre kvar men de ska nog gå bra :) Sen så vanka med the voice är ju så jävla bra! Snälla, alla måste hålla med.Jag kollar på de varje morgon och jag sitter bänkade framför teven. fuck de är så jävla roligt! hahah, men i alla fall. Idag ska vi åka skridskor , fett tråkigt. Jag pallar inte bli blöt och de vet jag redan att jag kommer :( ähh, skit samma. fucking lev livet de går inte i repris! ;D typ ettt ordspråk jag sa när ja var typ 3. Sen ska vi typ spela volleyboll i högdalshallen, men jag pallar inte :( fuck jag pallar inte med den här dagen.. :( Men man får ju i alla fall ha med sig matsäck, jag har : Bagguette med köttbullar och rödbetsallad (mums), cocacola ZERO (jag blir så arg, dom har ju typ gjort den för killar... men det är ju ingen som bryr sig :/ fett synd), vindruvor och någon slags mjuk pepparkaka som mamma har bakat.. :D Så mums, de ska nog bli jättegott! de ända jag ser fram emot på hela dagen , hahah! aja. men ska dra nu!

puss, knull hjärtgull!

Kommentarer
Postat av: sanna

låter skoj:)

2007-11-27 @ 07:46:55
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0