älska lykke li!

image116

Min nya idol, Lykke li. Hon är ju bara för grym. Helt ortoligt bra helt enkelt. Jag har precis varit ute och gått i ca två timmar, jippie! Jag och My var så flitiga och vi fick en massa saker sagda. Ja man kan väl säga att vi snackade oavbrutet i två hela timmar, bara en massa snack och kärlek, vänskap och problem. Ganska härligt med lite tjejsnack ibland sådär på kvällen. Vi mötte upp emma också, men hon sa inte så mycket. Så jag och My fortsatte att babbla, och ja det verkade inte störa emma så vi fortsatte. Imorgon har jag tre nationella prov, urk. Inte kul men vad ska man göra? Allt är i engelska men jag tror nog att det kommer gå bättre den här gången eftersom jag kan prioritera tiden bättre. wiihoo! Aja, nu ska jag chatta med mina vänner, HÖRES!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0