ÄNTLIGEN!

hejhej!
shit, jag anatar att jag inte är den enda bloggaren som har varit helt tokig på blogg.se dom senaste dagarna. Jag har nästan kommit fram till att mitt liv funkar inte utan att jag får skriva av mig lite ibland, det har nästan varit så att jag har varit tvungen att ta fram någon av mina kära dagbocker bara för att skriva av mig lite men som tur var så funkar det ju nu! Dom senaste dagarna har väl varit okej ändå, jag har varit i skolan och så. Men dagarna känns mycket lättare nu eftersom att jag är kär. Nu började jag tänka på en sak, vad innebär det att vara kär? Jag menar det känns kanske fel att skriva kär ibland men att gilla någon är ju inte så värst mycket mer än att vara vän med någon. Finns det något mellanting? Det tycker jag att det ska finnas, jag är så glad för att jag gillar/är kär i en kille. Låten kanon ju! Men idag i alla fall, så var jag i skolan och sedan på sång. Jippe, det börjar gå framåt nu när jag äntligen har börjat öva på mina intagningslåtar. Jag får lite panik ibland över att jag är så nervös men jag hoppas att det kommer gå bra. För jag ska ju till estetiska på torsdag (inte många dagar kvar) så jag är välldigt nervös. Men i alla fall jag kom hem och åt lite, sen nu sitter jag har och myser. Ska nog plugga lite snart, malin ville att jag skulle följa med till skutan. Men nej tack! jag måste plugga.. usch.. aja, ska dra!

image103

/ F

Kommentarer
Postat av: Sofia

Felicia

2008-04-02 @ 22:58:30
URL: http://soffelull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0