bläää!

åhh nej! det gick åt helvete på estetiska.
Inge vidare alltså, men men jag ville ju inte komma in där mest untan det var mitt sista estetiska val. Nu vet jag i alla fall hur det går till och så. Idag så var jag med Vonka, Christan och Anton efter skolan. Fy fan vad kul vi hade, jag tror aldrig jag har garvat så mycket i hela mitt liv, helt seröst. Vi klädde ut dom till tjejer och antagligen kommer Christan och Anton döda mig för det här men det skiter jag i. Ni måste ju få se!





1. grr.. anton!
2. Åhh, work it baby
3. Ser ni hur fint han smeker sitt ben?
4. Christian, katt
5. Ingen kille skulle banga!
6. dom är egentligen killar.
7. kul, var det!
8. HÅLL I PUNGEN ANTON!
9. sööööttttwwwnooossswwwaaarrhhhh!
10. puss på nosen!

Ja det var väl min underbara dag kan man väl säga, kanske bloggar senare om jag har tråkigt. Men nu ska jag vara en duktig flicka och plugga lite. byebye!



JAG VAR TVUNGEN!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

HAHAHHAHAHHA FYFAN VA KUL! :D

2008-04-03 @ 18:25:20
URL: http://remotecontrolface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0