fuckface

hola!
tredje inlägget för dagen, känns lite väl desperat kanske men det funkar. Dagen har varit ganska jobbig faktiskt. Jag skulle plugga men jag har känt mig helt ur fokus hela dagen så det gick inte så bra, men det känns som att jag kan provet tills imorgon, resten tar jag tag i imrogn och förhoppningsvis ser jag pluggningen positivt då (antagligen inte). Men efter att ha försökt plugga och städa mitt rum så beslöt jag mig för att ta en promenad, så jag ringde my. Men hon skulle vara med jacob men vi bestämde att hon skulle skjutsa mig till den jag skulle till eftersom det var ett tag kvar innan hon skulle dit. Så jag ringde filip, men nej han kunde inte heller så jag tänka.. aha! BELLA OF COURSE! Så jag och Bella tog en promenade och gick senare hem för att hämta pengar till galss. Efter glassen var uppäten så gick vi hem till mig en stund där jag till min förskräckelse fick reda på att jag inte kunde gå på WAY OUT WEST i sommar eftersom jag ska på kollo när det är. Nu är jag skitledsen över det och allt är bajs, men jag kanske får se om jag smiter iväg till göteborg i alla fall, ifrån kollot. Men vi får se. Då blir det where the action is istället I guess. Bllää jag som så gärna ville gå, usch! Aja, imrogon ska jag plugga, kul! Sajk, men på tisdag är jag helt ledig och jag längtar så efter att bara få göra vad jag vill. JIPPIE! Aja, har laddat ner en hel del bra musik nu som jag måste lyssna på. ska dra peas!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

nej det funkar inte...

2008-04-20 @ 22:39:59
URL: http://remotecontrolface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0