glad

hejhej!
nu har jag föhoppningsvis en stund som jag kan ägna åt mitt bloggande. Det har ju blivit en hel del korta inlägg eftersom jag inte vill bli busted och få ännu mera dataförbud. Ja som ni kanske förstod så har jag inte varit så bra på senaste tiden. Jag och mina två vänner My och Joakim blev nämligen busted, vi hade druckit. Och ja eftersom det här var andra gången för mig så belv mitt straff ganska rejält. Men men, livet går vidare, right? Idag har jag i alla fall varit med min kära pojkvän filip. vad vi gjorde? ähh, inte så mycket. myste och så. det var trevligt, och filip fick reda på att han har kommit in på alla hans ansökningar till gymnasium så, grattis! Jag har inte pallat gå in och kolla än men det blir säkert av snart, men jag måste hitta mitt lösenord först. hmm... undra vart det kan vara.. Imorgon borde jag plugga, men jag hamnar väl hemma hos någon kompis I guess. Eftersom jag har två på nästa vecka på måndag och tisdag så måste jag nog plugga en hel del.  Men nu ska jag vara en duktig flicka och kanske plugga lite, sajk.. men kanske göra något som får mitt liv att verka lite mer som att jag har ett liv. Om inte mina föräldrar hittar min data så antar jag att det blir blogga av imorogn också. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0