hehe

hej kära läsare!
jag har ett problem, oftast brukar jag vara ganska duktig på att plugga men nu är jag helt otaggad och skriver blogg och är innne på datan istället för att plugga. INTE BRA FELICIA! Men jag verkligen ingen lust och det känns som att jag kan allt även fast jag inte gör det, och då vet man inte riktigt vad man ska göra för att lära sig och allt blir jättejobbigt, någon som känner igen sig? aja, idag har jag egentligen teater men jag ska vara hemma och plugga istället. ganska najs faktiskt att bara vara hemma en stund och chillplugga faktiskt nu när jag tänker efter. Sen är det prision break ikväll. JIPPIE! Idag är det bitchdagen för mig, jag är fett otrevlig och ingen vill ha något med mig att göra typ. men men, man har någon dag i livet när alla bara är urjobbiga och man pallar inte vara snäll och ja den dagen var för mig idag. Imorgon börjar mitt nya liv, ingenting att göra och bara vara najs hela dagen. TJOHO! Såå snart om kanske 14 timmar börjar mitt nya liv. VI HÖRS DÅ!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0