irriterande

tjossanhejsan!
Igår var jag med my, en hel dag. Från vi hade slutat skolan tills vi somnade igår. Dagen såg ungerfär ut såhär: Jag gjorde 3 nationella prov som faktiskt gick ganska bra. Efter dom två första så slutade jag egentligen (halv 12) men jag var tvungen att stanna kvar i skolan till klockan 1. När jag hade gjort det hade halva våran klass inte slutat än och i den halvan gick min vän my som jag skulle vara med så jag var tvungen att vänta tills tjugo över två när dom slutade, och var gör en ensam liten flicka som jag i skolan i typ 1 timme? Jo jag ska berätta, min plan var att gå runt lite i skolan, kanske snacka med någon man kände och så. Men det brast, efter kanske 20 min så gick jag till klassrummet för att joina lektionen (jag vet jag har inget liv) men jag satt för det mesta bara och spelade en massa spel på min mobil. När My hade slutat så tänkte vi såhär. Det var ju hur vackert väder som helst och det kan man ju inte bara ignorera så vi la oss ute på skolgården och tog en massa bilder och myste i solen. Sen kom filip och sen trog jag och my, och påvägen hem så gick mys solglasögon söder, först ramlade ena bågen av och sen den andra. Snacka om otur. Sen gick vi hem till My för att ta och käka något när min telefon ringde och erik och jocke undrade om vi ville röka vattenpipa med dom, och of course var vi på. Så vi satt på eriks altan i typ 2 timmar och rökte vattenpipa. det var urhärligt! Jag och my spelade lite guitarr och kollade lite på när jocke spelade något krigsspel på playstation och sen drog vi hem till mig för att käka sushi. Senare tog jag mitt pick och pack och gick med my hem till henne eftersom jag skulle sova där. Vi var inte där så länge eftersom vi skulle hem till christian. Anton kom också, och vi kollade på världens roligaste program hem till midgård, spelade spel på facebook och sådana saker som man gör om man inte har något liv. Men det var trevligt. Sen gick jag och My hem till henne och kollade lite på tv, snackade, åt kakor och sov. Idag så ska jag på kör så jag var tvungen att gå hem ganska tidigt för att jag ska snart börja göra mig iordning. Men efteråt är jag helt ledig, om det är någon som vill vara? Jag skulle ha varit med erica idag men jag vet inte om det blir av eftersom jag har sång, men vi får se. Imrogon ska jag var med filip så då är jag inte ledig. Men en sak innnan jag slutar, jag har tagit as många coola bilder från igår som jag ska lägga in sen, men problemet är att jag har glömt min sladd hemma hos my så jag kan inte ladda in dom i dator. eller vänta pappa kanske har en kom jag på. Aja vi får se, men dom kommer läggas upp snart! ha det bra!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0