jag har blivit besatt!

hejsan igen!
jag måste bara berätta att dom senaste veckorna har jag blivit besatt av ett band eller kanske snarare en tjej som heter säkert! och antagligen är inte jag den enda. Och den här underbara musiken har jag att tacka min pojkvän för! så tack filip! Ladda ner och lyssna för allt är hur somrigt och kanon underbart som helst. Och eftersom jag nu har kommit in i sommarstämning så passar en masa låtar av säkert! as bra in på mitt liv. TJOHO!

image150

fine bilden kanske inte var så somrig, men ladda ner och lyssna och berätta vad ni tyckte!

/ F

Kommentarer
Postat av: Hnna

shit dom nej hon! är så jääävla bra! :D

2008-04-28 @ 19:32:34
URL: http://hannatime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0