MOHAHA!

Hejhej!
sitter is kolan och bloggar. trevligt trevligt. jag har nämligen NO men jag och fiffi orkar inte göra något så, ja vi tillbringar våran tid med att mysa på internet. Igår var jag innne på statsbibelioteket med emil och filip, trevligt. Men filip blev sur för att jag var tvungen att gå på notkurs. men men, idag ska jag i alla fall vara med sara! JIPPIE! Det var så himla länge sedan, vi ska typ chilla lite i solen med en glass eller baka något smarrigt och gå ut och mysa med vårat najsa bakverk. Men vi får se. Min pappa tog ju min data så jag är ledsen att jag inte har bloggat men det kommer vara såhär ett tag nu, men håll ut! I'll BE BACK!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0