morgonpigg

godmorogn!
jag förstår inte, men av någon konstig anledning vaknade jag kl. 7.30 imorse. Hur kan det gå till? Visst jag kanske inte är en sådan person som sover till typ 12 men i alla fall. Eftersom jag nu inte har något liv och så, så var min kväll igår väldigt tråkig. Jag kollade på tv, hela kväällen och sedan somnade jag kl 23.00, jag vet helt otroligt tidigt för att vara helg. Mina planer för dagen är väl att plugga skiten ur mig. Jag ska kunna tekniken tills imorogon och sen gentekniken tills på tisdag. Jag har också varit duktig och skrivit min träningsdagbok, även fast jag typ aldrig har tränat så blev den ganska bra tror jag. Imorogon blir det mer plugga av, tråkigt men man lär sig ju något. Sen en annan sak, man har ju fått reda på gymnasieintagningen nu. För mig gick det inte så bra men jag kommer att höja mig så det kommer bli nice mot slutet. Men i alla fall, jag har fått reda på att det är hur låg intagningspoäng till södra sam/språk så jag ska nog ta och söka om det finns japanska eller kinesiska. Men vi får se, jag vill inte söka spanska eller något direkt eftersom jag suger på spanska. Men vi får se. På tisdag är jag ledig, och jag ser fram emot att börja mitt nya liv. JIPPIE! Har inte ett nytt prov förens veckan efter och det är i spanska, ska nog bli lite lättare. För spanska är bara att banka in i huvudet, inte direkt som genteknik som man måste förstå också. aja, ska nog försöka pallra mig upp ur sängen och käka en nyttig frukost. puss!

/ F 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0