next time she said, next time.

hejhej!
hur dumma får mina föräldrar vara egentligen? Jag har haft min data i flera dagar och dom bryr sig typ inte ens, och i alla fall mamma vet att jag har datan inne på mitt rum. konstigt (?), right.. Om jag skulle visa er mitt rum så skulle ni dö, det ser inte riktigt klokt ut. Jag har en helt obäddad säng, och den är inte bara obäddad utan stökig också, det ligger nämligen kläder, böcker och en massa annat smått och gott. Sen har jag hur mycket kläder som helst utspridda över hela rummet. Och mitt i röran sitter jag med min data i knät, osminkad, i morgonrock och är helt deprimerad över tillvaron. Och inte nog med detta så sitter jag och kollar på körslaget, och jag hoppas att dom flesta delar min åsikt om att det är typ världens sämsta underhållningsprogram. Juste! Jag har ju fått en ny design på min blogg som ni kanske märk, min kära vän my är den skyldige. Blev det bra? Jag tycker det blev ganska bra faktiskt, men ska ändra lite småsaker. Idag har jag och My varit duktiga och pluggat hela dagen. Duktiga som vi är kan vi nu allt om genteknik. Imorogn ska jag plugga hela dagen igen, usch. Jag hatar verkligen att plugga. Men men. Nästa vecka börjar mitt liv om, jag ska skaffa mig ett liv. Alltså vara med vänner och skita i allt annat, sen ska jag börja jogga och sånt, det känns bra att jag redan har bestämt mig. Så alla som inte har något att göra nästa vecka, SKRIV! Nu ska jag kanske plugga lite till och senare kanske sätta mig framför sing a long och extra extra för att få något kul ut av denna dag (visst jag och my skrattade så vi kissade på oss, men i alla fall). Men vi kanske hörs senare om mina föräldrar fortfarande har glömmer min data. puss!

image146

Back in the days

/ F

Kommentarer
Postat av: jullz

åååh värsta somrigt, baxar nog bilden =)

2008-04-22 @ 22:07:27
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0