usch!

hejhej!
Idag så var jag med myran! Skulle ha varit med Filip men nej, han var tvungen att plugga och egentligen jag också. Jag och My i alla fall, klädde ut oss till 80-tals bruttor. Haha, och sen så dansade vi till en massa 80-tals musik. Ni skulle ha sett oss. fy fan säger jag. Men i alla fall, nu ska jag på min underbara notkurs, sajk! USCH JAG HATAR MIN NOTKURS! Men vad ska man göra? Aja, imorogon har jag min odition för estetiska så det blir ingen skola imorgon, sköönt. Fast om jag ska vara ärlig så hade jag hellre gått till skolan, ser inte fram emot att sjunga framför en stenhård jury direkt. Aja, wish me luck! byebye!

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

LYCKA TILL! :D

2008-04-02 @ 18:43:19
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0