Girls they wanna have fun

Tjänare!
om ni vill kika in bilder från våra underbara två dagar på erikstadsbadet så får ni gå in på www.remotecontrolface.blogg.se eftersom jag inte orkar ladda in bilderna. Men kanske någon enstaka senare. Jag har precis varit inne i stan med min bästa vän bella, jag köpte en sjal och strumpbyxor. Lägger in bilder senare. jag vet inte om jag ska träffa rickard, men vi får se. Annars ska jag nog bara vara hemma och tänka, känns som att det var ganska länge sedan. Eftersom jag har ganska mycket att tänka på så måste man ta en kväll sådär då och då för att rensa huvudet. Imorogon slutar jag klockan typ 15.20, blääää. Men då ska jag träffa bella och om jag hinner med lite plugg skulle ju inte skada.

En sak som jag har skrivit upp i min mobiltelefon och tänkt att skriva upp i bloggen ganska länge men det har aldrig kommit att bli av är en sak som jag och min vän my diskuterade för kanske några månader sedan. Om man rakar sig nere ja ni vet i murran.. ja tänk om man bara råkade slinta, och sen hypps som happs så var klitoris borta. Vad fan skulle man ta sig till då? Och satan vad ont, right? Det känns ganska skönt att få det sagt...höhö.

Ja der var väl allt för mig för den här gången, om en liten stund hade jag tänkt att ladda in bilderna på mina nyköp och några överaskningar jag hittade till mig själv i min mormors garderob. puss!



säkert! FY FAN VAD BÄST!

/ F

Kommentarer
Postat av: Esther

Haha! XD vilken tanke :P Men ursh, vad hemskt om man skulle göra det! Eh, teater imorrn ju! :D

2008-08-31 @ 19:45:53
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0