ja må jag leva i förskott för mig själv.. ensam

hejhej!
bella gick precis hem, vi hade urmysigt! Ja, eftersom jag går på typ världens bästa skola så fick vi ju sluta runt 2. Så jag drog fort som attan till mys skola för att sedan åka med my till södra latin för att invänta våra vänner. Där satt vi i kanske 45 min tills bella som var den sista vännen hade slutat. Jag träffade en massa härligt folk bland annat emil som jag har saknat i mängder. Så nu har vi bestämt att vi ska hitta på något snart. Jag och bella drog hem till mig och åt, sen kollade vi på tv och snackade och sånt. Just nu sitter jag och försöker lära mig en låt som jag har i läxa tills imorogon.. shit och jag kan den inte. Men det lär väl lösa sig i guess, eftersom jag har varit sjuk kan jag väl skylla på det. höhö.. Imorgon fyller jag ju år som sagt, kul! hoppas att jag får en massa goa presenter. Men nu ska jag nog fortsätta öva och sen kanske hitta på något för mig själv. puss

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0