klimakterie varning!

Hej alla underbara!
Igår ungefär klockan 2 ringde min kära vän my för att får min bärhjälp till att flytta hennes saker hem till mig eftersom dom ska ha  stammbyte. Och snäll som jag är tar jag mig ut i det 35 gradiga sverige för att hjälpa min vän. Väl hemma hos my är det rena rama bombnedsleget. Med kartonger överallt, mys mormor som springer runt och har sig om hur stökigt det är, anders mys mammas pojkvän som försöker göra så gott han kan, mys mamma som är någonstans långt in i badrummet och försöker ge alla orders och mys snälla lillasyster som städar sitt rum. Sen kommer My, helt panikslagen och det första jag som kommer ur henne är: JAG KLARA INTE AV DET HÄR! Men det orndande sig, jag hjälpte henne hem till mig med all packning och allt gick bra. Förutom en liten hake, det var så jävla varmt. Så antingen är det bara värmen eller så har vi kommit i klimakteriet. Sen bar det in till stan med denna varma tös. Där vi inhandlade saker som: trosor och ett linne. Sen bar det hem och vi satte oss på balkongen och chillade i sommarvärmen. Sen kom emma, och sen drog my. Emma och jag drog ut men det tog inte lång dit innan min mobil ringde och mamma tvingade hem mig för att säga hur oansvarsfull jag är. Kul! Kvällen sög och nu måste jag åka till landet idag... :( BLÄÄÄÄ! Jaja, nu måste jag ta tag i mitt liv. HEJDÅ!



Myran, påväg hem ifrån staden.

/ F

Kommentarer
Postat av: my

Café cooler!!!! :D::D:D:D:D::D

2008-08-01 @ 17:36:09
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0