livet går vidare

Hejhej!
Jag är trött på folk som frågar, hur mår du? är allt okej? hur känns det? Och jag orkar inte gå och leva i en hemlighet. Igår gjorde jag och filip slut, och ja det är jobbigt. Men när jag tänker efter kanske det var bäst så. Ja, jag kommer sakna honom och ja jag gör det redan. Men ibland går det inte alltid som man tänkt sig och det "perfekta paret" kanske inte alltid är så perfekt. Och det där med min bloggpaus, den skiter jag i. För jag har valt att gå vidare, jag ska inte bara sitta hemma hela dagarna och gråta för jag är starkare än så. Ett liv utan filip kommer att bli svårt men jag klarar det. För jag är bäst, och inget ska få mig att sluta tro det. TJOHEJ FRÅN VÄRLDENS BÄSTA TJEJ!
Men nu måste jag dra. skriver kanske senare. pööökkk!

/ VÄRLDENS BÄSTA FELICIA!

Kommentarer
Postat av: hanna

synd att de blev så :(,

men sant du är bäst

2008-08-26 @ 21:46:54
URL: http://hannatime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0