shopping, äntligen!

hejsan!
åhh vad jag älskar att fylla år! Jag kom precis hem ifrån stan eller kanske för en timma sedan och jag har inhandlat världens snyggaste chinos. tjoho! samt världens vackraste linne. Men jag funderar kanske på att byta byxorna mot en mindra storlek men jag får se vad mamma tycker. Om någon timme kommer min kära familj hem och då ska vi käka sushi. Det är topppen att fylla år. Det här behövde jag verkligen, tack gud för att du valde att jag skulle ploppa ut just idag. Och sen, mina underbara kamrater i skolan hade köpt blommor till mig och typ allt och sjöng för mig i morse. tack för att ni är bäst tjejer. Men jag är faktiskt ganska arg på en person också, jaa.. det är ju min födelsedag och den personen har inte ens skickat ett enstaka sms och grattat. Jag trodde bättre om dig.. men nu ska jag sjunga lite, puss!

  

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0