tack för att ni stöttar när allt är som svårast

God morgon!
Igår var en tuff dag, lika tuff som alla andra kommer bli ett bra tag nu. Jag känner mig världigt tom och förkyld. Alla känslor är borta och istället har snor ersatt den tomma platsen. Jag är jätteförkyld verkligen. Hemskt eftersom jag går sång och typ inte kan prata, höhö.. Idag börjar jag klockan 10.30, skönt! Efter skolan ska jag nog antagligen träffa christian och my. Sen har jag ännu en helvetesnatt att bekämpa, keep it up felicia you'll make it! Vi hörs senare. puss



ps. mina vänner är bäst!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

haha säxigt

2008-08-31 @ 17:51:42
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0