kalla på kapten röd

hejhej!
Har precis käkat en skål med underbart goda nudlar. Nu sitter jag här och är proppmätt och lyssnar på kapten röd. TJOHO! Han är grym, verkligen. Såndär musik som får en att må bra, liksom uppmuntrande. Sådan musik behövs nu i mitt liv. Dels för att mina föräldrar inte är riktigt kloka, dels för att jag saknar filip, dels för att jag saknar mina vänner, dels för att jag måste åka till landet, och en massa andra saker också. Idag har jag gjort en massa saker som man måste göra men aldrig hinner. Som att ladda ner musik, packa till kollot, skriva ut akord, fixa i pärmar, ladda ner en massa låtar till skivor, ladda in musik i mobilen, bada ja och en massa annat. Men i alla fall, i övermorgon drar vi. Jag och my alltså. på kollo, KUL! Se så fram emot det. Men mest ser jag fram emot upptädandet. TJOHO! ÅÅHH, jag längatar. Och sen börjar vi ju skolan, shit nu blev jag lite nervös. hihi, men kul blir det nog. Aja, ska nog fortsätta med det jag höll på med. puss hej!



/ F 

Kommentarer
Postat av: my

kapatena röda, wiihoo :D

2008-08-01 @ 22:47:29
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0