citat

Lite citat sådär på onsdagskvällen.
som jag och mina vänner sagt..

Våran gympalärare:
Vet ni vad halsbränna är?
Stina: 
Ja men det är väl när det såhär typ...bränner...i...halsen..

Camilla: 
Han är väl inte bög?
Felicia:
jorå, han är stenhård!

Stina utbryter plötsligt:
Hej och hå och en flaska med torsk!
(dom som har sett pippi genom åren är nog ganska medveta att hon säger rom och inte torsk)

Felicia (i ett väldigt tyst rum, precis innan läggdags)
jag hade en gång en kudde, men vart fan är den nu?

några sekunder senare knackar det på dörren.

Felicia:
 A...eller vaddå?

Stina:
Jag har redan fått min julklapp, jag oljade in den igår.... (knäpptyst)

Felicia: 
Men kan du sluta! det där är min mus...matta

En sista som är väldigt rolig som stinas vän sa en gång:
vänta jag ska bara ta bort min kuk, tobbe kan du hålla?

Det är väldigt intärt och roligt tycker jag och stina, nu är det läggdags. god nat!!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Alltså... VAVAVAVAVA?!?!?!?!

2008-12-11 @ 14:15:38
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Hahaha, jag dör! :D

2008-12-11 @ 22:26:35
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0