delivery

Hej kära vänner!
Igår var det ju julafton om det var någon som missade det.
Min julafton var väldigt bra, inte så julig som jag önskat att den skulle vara. Men vi kollade på kalle, åt knäck, julbord och öppnade julklappar. Jag ska säga att jag är ganska nöjd med mina julklappar. Det känns egentligen inte så viktigt längre, inte som när man var liten direkt. Jag hörde mig själv säga: men varför så brottom, julklapparna kommer väl ligga kvar? Konstigt tycker jag, men jag börjar väl bli äldre antar jag. men i juklapp fick jag i alla fall: En rosa ipod (så nu har jag för första gången itunes på min data), en massa pengar, en massa presentkort, en väska, en plånbok, skönhetsprodukter, smink, smycken och dylikt. Bra tycker jag!  Idag ska jag i alla fall inte göra mycket, typ mysa! Sen på kvällen kommer stina hit och hon ska bo här tills på lördag. Men nu måste jag väl hitta på någonting. hehe. puss! och god jul!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0