fint..

 Hur?

 

Svarar du i telefonen: a hallå de e felicia
Gör du när du är kär i fel person: blir arg på den personen, det brukar funka
Tycker du om gul-bil-leken: äh, tråkig (men jag gör den alltid)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: kanske några kronor
Mycket är klockan: 18.37
Många kontakter har på msn: 175 st
Spenderar du en regnig dag bäst: jag tar första bästa karl, ställer honom i regnet och kysser honom.

Vem?

 

Är ditt 10:e sms ifrån och vad stårdär? Jo jag är hemma nu :) <3 från sebastian
Pratar du med på msn just nu? sebastian
Ringde dig senast? Måste nog ha varit stina
Pussade dig senast? stina på kinden, adam på munnen!
Vill du kasta en sten i huvudet på? 3 personer. tror jag nog bestämt.
Saknar du mest just nu? en pojkvän!
Ska du träffa imorgon? Klassen!
Sov du med senast? Veronica
Festade du med senast? Veronica, eller nja vet inte om vi festade men vi var på fest
Vem fick du senast sms av? Stina

 


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

 

Cyklat utan händerna: jajamensan!
Gråtit en hel natt: ja!
Druckit så du spytt: nej!
Åkt vattenskidor: nej!
Åkt rullstol: jag har väl provat.
Gjort en bakåtkullerbytta: ja!
Köpt lösgodis för över 50 kr: jag äter i och för sig inte godis, men det har jag säkert gjort.
Haft träningsvärk: nej.. öhh! din mamma det är klart jag haft!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0