förkyld.

Hejhej!
Idag har det varit en väldigt förkyld dag. Hostat har det gjorts en hel del, och jag har varit tvungen att gå och snyta mig ett antal gånger. Jag har också somnat på en antal lektioner. Dagen har ändå varit extremt trevlig trots min förkylning. Den har i och för sig bara bestått av en del lektioner och en del håltimmar, men detta kan vara bra ändå. Eftersom jag har så himla mycket underbara människor runt om kring mig hela tin! Jag har frusit en hel del denna dag men som tur var så hade jag adam till min hjälp, hans famn ska jag säga är mycket varm. Jaja, snart ska jag på teater. Men jag känner mig väldigt opepp eftersom jag är så pass sjuk. Men men, det är bara att gå. Kanske skriver senare, om jag har tid... och lust.. hej då!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0