jag pluggar för första gången sen typ 9an.

Tjabba tjena hallå!
Idag har det varit en dag med mycket spela spel på datan. höhö. Vi hade ingen gympa imorse så istället satt vi och sov i biblan. Det var fränt. Sen så hade vi arbetspass i en och en halv timma, där det spelades spel. Jag vet jag är en datanörd, men då ska ni se adam. hö hö säger jag bara. Nu sitter jag i alla fal och pluggar, kostigt nog.. Nej men det går faktiskt ganska bra. Och jag har pluggat i sträck ni i en timma. imponerade? Ja men i alla fall, adam kanske ska komma hit men han är nog den i världen som är segast på att svara på sms så vi får väl se. Jaja, måste återgå till mitt pluggande. skriver senare! hejdå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0