julstämning, ÄNTLIGEN!

Hejhej!
Konstigt nog börjar faktiskt julstämningen smyga fram. Så nu är jag överlycklig! För första gången på kanske 3 år känner jag mig riktigt julig. Jag blir bara så ledsen när folk skriver hur dom inte alls känner sig juliga. Imorse hade tomten varit här och jag fick 3 urtjusiga par trosor. Jättefina verkligen. Just nu sitter min familj i köket med min ena farbror och dricker glögg, men eftersom jag är i princip naken (om man inte räknar med morgonrocken) så känns det kanske inte lika lägligt för mig att springa in i köket och ge min farbror en stor kram. höhö. Klockan 15.00 ska vi kolla på kalle, sen kommer min mormor och morfar. Då blir det julbord och dylikt. Jaja, måste faktiskt göra mig iordning. Lite fin måste man ju vara, det är ju trots allt jul. God jul än en gång! Vi hörs senare, puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0