lång eller kort eller smal eller bred, ni hittar rätt men jag ser bara fel.

Hejhej!
Jag har haft en väldig ontur med kärlek dom senaste månaderna. Det påminnner mig om den låt, som verkligen passa in på mig. I alla fall nästan.

Så just nu i alla fall är jag bara förvirrad. Verkligen. Kärlek som är typ det viktigaste i mitt liv har dom senaste månaderna bara gjort mitt liv till ett rent helvete. Jag blir liksom snurrig i huvet. Jag har haft frågor som, är han rätt för mig? hur kommer det bli om vi blir tillsammans? är detta verkligen bra? tänk om något går fel, vad gör jag då? vad ska andra säga? hur kommer han behandla mig? är jag en kär? är han ens kär? är detta seriöst? ler han mot mig för att han är kär eller för att han bara vill ha sex? brukar han göra så mot andra också? gillar han mig? vad ska jag säga? hur gör jag nu? ska jag ta den där som en diss? Och ja, jag skulle kunna rabla upp frågor hela natten. Detta håller på att driva mig till vansinne. VAD SKA JAG TA MIG TILL?!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0