lisaplace

Det kanske är dags nu.
att jag går ut med min största hemlighet.
jag har tänkt på att berätta detta för er ganska länge, men har inte riktigt kännt att det har varit så lägligt.
Jag är nämligen besatt, och då menar jag tokigt besatt ut av en person.
Lisaplace är hennes namn. ohh! jag vet inte vad jag ska ta mig till.



Hur kan man vara så bedorande?! huh?! jag tror nog att det är omöjligt.
För det första: Hon har ju hur sinnessjukt bra klädstil så man undrar ju om det är något fel. Aldrig någon miss och hon passar ju i vad hon än sätter på sig.
För det andra: Hennes utseende, vem skulle inte dö av att få se ut som denna söta tös. om jag vore lesbisk skulle jag helt klart sätta mig på nästa tåg till malmö! 
För det tredje: Hej hennes blogg är bäst! hon är en grym fotograf och får säkert jättemycket pengar för att se bra ut och ha fina kläder. 
För det fjärde: HON ÄR MODELL!
För det femte: ALLT ÄR BRA MED HENNE SÅ JAG SKULLE KUNNA GÖRA EN LISTA SOM TÄCKER HELA MIN BLOGG!

Jag är inte besatt, jag är inte besatt.
nej men helt seriöst, hon är galet cool. 
www.lisaplace.devote.se

/ F


Kommentarer
Postat av: My

HAHAHAHA SYND! *men jag ska väl inte säga ngt... if you know what im saying?? haha

2008-12-09 @ 19:14:17
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0